Serwis urządzeń automatycznej identyfikacji

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Od początku naszej działalności w obszarze automatycznej identyfikacji prowadzimy działalność serwisową drukarek, skanerów, terminali oraz urządzeń etykietujących na terenie całej Polski. Prowadzimy serwis gwarancyjny dla drukarek:

  • TSC

  • SATO

Prowadzimy serwis pogwarancyjny dla wszystkich producentów drukarek termotransferowych:

  • TSC
  • Sato
  • Zebra

  • Toshiba Tec
  • Intermec

Jeśli Państwa drukarka odmówiła posłuszeństwa, zauważyliście że zadruk jest słabej jakości, niewyraźny lub go brak, zapraszamy do skorzystania z naszych usług. W szybki i profesjonalny sposób doprowadzimy Państwa drukarkę do stanu używalności.

Poniżej przedstawiamy proces zgłaszania usterki, naprawy i zwrotu naprawionej drukarki. 1. W przypadku pojawienia się problemu z drukarką prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 71 373 75 79 wew. 30 lub wysłanie emaila na adres: serwis@comex.net.pl, i zamówienie usługi serwisowej wraz z podaniem nam marki i modelu drukarki, krótkiego opis problemu, adresu i danych kontaktowych. 2. Wycena kosztów naprawy drukarki jest bezpłatna i zostaje przedstawiona do Państwa akceptacji.  Orientacyjne koszty wyznaczone w oparciu o informacje podane przez Państwa podczas zgłaszania usterki. 3. Jeśli zgadzają się Państwo na zaproponowane koszty, do wyboru macie Państwo dwa sposoby dokonania naprawy: - umówienie się z serwisantem na dogodny termin wizyty w Państwa Firmie, W umówionym terminie zjawia się nasz serwisant. Jeśli będzie to możliwe naprawi drukarkę na miejscu. Czasami jednak uszkodzenia drukarek są na tyle poważne, ze naprawa na miejscu jest niewykonalna. W takim przypadku serwisant zabierze Państwa sprzęt drukujący do nas do serwisu. - wysyłka drukarki firmą kurierską do naszego serwisu, Drukarka zostaje sprawdzona na miejscu w serwisie, dokonujemy dokładnej wyceny naprawy drukarki i wysyłamy informację do Państwa. Jeśli nie zaakceptujecie Państwo naszej wyceny drukarka zostanie odesłana kurierem. Po dokonaniu naprawy drukarki wysyłane są na nasz koszt kurierem. O terminie zwrotu informujemy Państwa telefonicznie lub mailowo.
Proponujemy również  skorzystanie z umowy serwisowej na naprawę drukarek, w ramach której rozliczenie następuje ryczałtem raz w miesiącu. Możliwe jest również podpisanie umowy na dostawę materiałów eksploatacyjnych, w ramach której proponujemy naprawę urządzeń GRATIS, przy płatności wyłącznie za wykorzystane części.

Masz problem z drukarką?
Skontaktuj się z nami

Serwis drukarek

telefon: +48 71 373 75 79 w. 30
e-mail: serwis@comex.net.pl

Contact

PPU „COMEX” Sp. z o.o. ul. Graniczna 21, 54-516 Wrocław QR - EN Comex  
phone: +48 71 373 75 79
email: biuro@comex.net.pl
email: rfid@comex.net.pl